piątek, 3 stycznia 2014

Black & Yellow


Witajcie Kochani! 
Znów naszła mnie ochota, żeby podzielić się z Wami moją stylizacją Tym razem to szaleństwo i chyba samobójstwo. Połączyłam takie kolory i zestawiłam z takim wzorem, że sama padłam. Nie wiem tylko dalej czy z zachwytu czy przerażenia. Tak czy siak, z efektu jestem zadowolona. Nie nudzę się patrząc na to zestawienie. 

Koturny RIO
Blazer Evil Panda
Sukienka Original Future
Kopertówka Decades
Kapelusz Bonjour Bizou
Okulary Riviera + Evil Panda
Łańcuszek Original Future

[za dużo miłości]

Mam nadzieję, że Wam się podoba to małe szaleństwo? Ubralibyście tak swoją doll?



11 komentarzy:

  1. Również bardzo mi się podobają, od razu przykuły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. mm murzyn + neonowa żółć, love it ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Miałem kiedyś te cudowne oturny :C przez przypadek je zutylizowałem :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaaaaazdro tych butów ;-; Stylka super od razu przykuła moją uwage ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszy mnie w jaki sposób założyłaś buty (ale dobry sposób, żeby wydłużyć nogi) :D Stylizacja przepiękna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zawsze tego stosuję, ładnych parę lat! ♥ Dobry trick

      Usuń