środa, 27 sierpnia 2014

Grease

 
Kapelusz - B.Bizou | Naszyjnik - PPQ | Top - HotBuys | Spódnica - Basic | Torebka - Chanel/Callie's Picks | Pierścionek - Epiphany (tak wiem, muszę go zdjąć) | Buty - YH
 
Trzy godziny siedziałam nad tą edycją, bo jak chciałam po godzinie zapisać to się nie dało i cała praca poszła się gonić :( Plus, dopracowałam trochę twarz, nie jest już tak pomarańczowa. Dajcie znać czy się podoba.
 Królik mi się poważnie rozchorował, dzisiaj wywaliłam na niego 250 zł, jutro kolejna wizyta. Wolę nie myśleć ile zaśpiewają za te czary mary. Teraz leży, zgrzyta zębami i trzęsie się z bólu, mam nadzieję, że dożyje jutra. Jak się wali to wszystko na raz.

8 komentarzy:

  1. Twarz przepiękna! A co jest królikowi? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kule futra jej się w brzuchu zebrały i wymieszały... no cóż... z kupą, do tego wyszło, że ma kamienie w nerkach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że królik wyzdrowieje :C
    Stylizacja bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję króliczkowi i tobie, ja mam kotkę która nieustannie choruje. Jakiś czas temu miała kamyczki w nerkach, a ostatnio dowiedziałam się że ma jakąś bakterię która powoduje puchnięcie łap i nie tylko. W polsce była masakra z weterynarzem, ale w niemczech jest nie lepiej.
    Stylizacji bardzo mi się podoba, szczerze mówiąc to jak dla mnie wykonanie stylizacji z którąś z tych spódnic jest awykonalne. Wszystkie dodatki idealnie dobrane, oraz proste nogi. Jesteś mistrzynią, ja umiem tylko w tych łatwych sytuacjach je sprostować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, mam nadzieję że króliczek wyzdrowieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na ten top, dawno temu wzięłam i sprzedałam :|. A twarz jest piękna. Króliku, zdrowia życzę :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Życzę królikowi powrotu do zdrowia.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń