niedziela, 14 września 2014

Wyniki loterii

Dałam wam dodatkowy dzień, żeby dokomentować zaległe posty, niektórzy wykorzystali okazję, niektórzy nie. Ci ostatni trochę mnie zasmucili, bo niektórym niewiele brakowało, żeby zakwalifikować się do udziału w loterii. W ten sposób na polu bitwy pozostało tylko trzech wytrwałych: 
1. MadmoiaselleOla
2. Uplooad
3. cloeilu

Osoby te komentowały wszystkie posty nawet mój z piątkowej nocy oraz sobotni post MeLolitka, których nie brałam pod uwagę w eliminacji. Za co serdecznie dziękuję. W związku z waszym zaangażowaniem w życie naszego bloga dorzucam niewielki bonus - po 10 sd dla każdego z was. Zarezerwujcie coś dla mnie w swoich baazarkach w ciągu 48 h i poinformujcie mnie o tym w mojej KG. 

Numery przydzieliłam wam zgodnie z kolejnością zgłoszeń. 


Spódniczkę Moschino wygrywa Uplooad. Gratuluję, zgłoś się po nagrodę w mojej KG, w ciągu 48 h.

Od dzisiaj zastrzegam sobie możliwość wybrania osoby, która zasługuje na wyróżnienie. Nie będzie to regularna praktyka, ale jeśli ktoś będzie wykazywał dużą, ciekawą aktywność zostanie przeze mnie nagrodzony stardollarami lub ubraniem (w zależności od stanu mojego konta). Zdjęcie i nick tej osoby pojawi się w moim poście i zostanie ona poinformowana o nagrodzie w KG. 

3 komentarze: