niedziela, 21 grudnia 2014

Merry Christmas!


Top: nelly.com
Kurtka: nelly.com
Spodnie: nelly.com
Buty: pals
Torebka: nelly.com
Kapelusz: b bizou

Cześć kochani :)
Wiem, że mnie tutaj nie było jakiś czas, no ale nie jestem już dzieckiem, więc chyba nawet nie muszę się tłumaczyć. Odzew z Waszej strony również jest nikły, więc motywacja bardzo mała, no ale cóż, jednak sentyment oraz jakaś radość z dodawania postów została.
Pracowałam do 21:00, na szczęście skończyłam tą pracę, były to naprawdę ciężkie 2 miesiące, praca fizyczna na magazynie pozostawiła uszczerbek na moim zdrowiu, widocznie nadaję się jedynie do pracy umysłowej :). Na studiach radzę sobie zacnie, przynajmniej na razie. Niedługo święta dlatego chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia:
Zdrowych, pogodnych świąt spędzonych z uśmiechem na twarzy. Świąt w gronie rodziny i przyjaciół.
Dla czytelników oraz mojej kochanej redakcji ;)

3 komentarze:

  1. Jezu, piękna! Dziękuje za życzenie i nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano wesołych, wesołych świąt :) Dobrze, że do nas wracasz. Stylizacja jest prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylka rewelacyjna, po prostu klasa! Życzę Ci tego samego, żeby nie tylko "na razie" tak dobrze szło Ci na studiach, niech będzie jeszcze lepiej. :) Dużo fajnych prezentów, haha. :D

    OdpowiedzUsuń