poniedziałek, 27 października 2014

Halloween - Cher Horowitz

Marynarka, Spódnica, Sweterek - StarDesign Fashion | Bluzka - B.Bizou | Torebka - D&G Tribute | Podkolanówki - No Name | Buty - Pretty 'n Love


Pozostało 5 dni do tegorocznych obchodów Halloween. Zdając sobie sprawę z poglądów na to "święto" w naszym kraju postanowiłam przygotować dla was kilka przebrań mojej doll.

Cher Horowitz 

1995
W 1995 szał na filmy dla nastolatek sprowadził na świat cudowny Chick Flick - Clueless. Wcielająca się w rolę Cher Horowitz Alicia Silverstone poraziła zabawnymi poglądami, barwnymi strojami oraz nieskazitelną nastoletnią urodą.


2014
17 lutego 2014 roku mogliśmy podziwiać Iggy Azalea w kreacji Cher w teledysku do piosenki Fancy, którego inspiracją w stu procentach był film Clueless.

Która Cher jest waszą ulubioną?



2 komentarze:

  1. Stylizacja jest świetna, bardzo pomysłowa w sumie. Szczerze mówiąc, stosunkowo rzadko spotykam się z żółtym kolorem w tak dużych ilościach. :) Iggy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś do tego żółtego mam, zrobiłam już kilka żółtych stylizacji :)

      Usuń