poniedziałek, 13 października 2014

Lady in Black + randomowa nagroda dla najlepszego komentatora

Opaska - Callie's Picks | Sukienka - Callie's Picks | Kopertówka - Royalty | Buty - It Girls

Stylizacja powstała już jakiś czas temu, jednak nie miałam czasu, żeby ją dodać. Oryginalnie postała na konkurs "Mała Czarna", ale uznałam, że jest zbyt prosta, żeby ją zgłosić. Zarazem zbyt bardzo mi się podobała, żeby ją po prostu zostawić bez żadnej publikacji. Uważam, że ta sukienka jest tak piękna, klasyczna a zarazem szalona, że nie potrzebuje już więcej dodatków w postaci bransoletek czy naszyjników. 


NAGRODA
Jak zapowiadałam podczas ostatniej komentatorskiej loterii, będę wyłaniała co jakiś czas komentatora, który nadzwyczajnie przejawia zainteresowanie naszym blogiem. Dzisiaj przyszedł czas by nagrodzić...

MadmoiaselleOla
Kiedy zaglądnęłam pod mój ostatni post, aby zobaczyć kto skomentował moją stylizację zobaczyłam jej opinię. Wtedy coś mi zaświtało, wydawało mi się, że jej komentarze widuję bez wyjątku pod każdym z naszych postów. Sprawdziłam więc kilkanaście ostatnich wpisów i okazało się, że miałam rację. MadmoiaselleOla bez wątpienia jest, na chwilę obecną, naszą najlepszą komentatorką!

W nagrodę dostajesz 20 sd, lub prezent z plazy wartości do 20 sd, jeśli nie jesteś SS. 
Zgłoś się do mojej KG po prezent z wishlist lub wystaw coś dla mnie w swoim baazarze za 20 sd + prowizja. 



3 komentarze:

  1. Oj, no weź, bo się jeszcze zarumienię :3. W każdym razie, bardzo dziękuję! Pozwolisz zgłosić mi się po nagrodę jutro? Dziś Top Model i te sprawy, a szukanie ładnej rzeczy w Starplazie trochę mi zajmuje, haha :)
    Stylizacja bajeczna! Sukienka jest bardzo oryginalna i już nie potrzebuje mnóstwa oryginalnych dodatków. Plus za opaskę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Stylizaja bardzo ładna, też uwielbiam tą sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kochana, że jesteś, kiedy ja oram w robocie i na studiach :< Wiem, że blog jakby zastygł, ale to normalne na tym etapie roku, szczególnie szkolnego, jeśli chodzi o resztę. Cóż, mam nadzieję, że to się poprawi, że będzie czas chociaż raz na 3 dni.

    OdpowiedzUsuń