poniedziałek, 30 grudnia 2013

I fell in love with Bonjour Bizou ♥

Dzień dobry! Mam taki cudny poranek, bez snu, kawy i tabletek nasennych. Za godzinę na blogach pod artykułami pojawią się pierwsze komentarze, a ja jeszcze nie przespałam wczorajszego dnia. Ostatnio wiele ciekawych opcji pojawia się w moim życiu, aż samej nie chce mi się wierzyć, jak wiele rzeczy może przestać być problemem. Tylko przy odrobinie szczęścia coś przychodzi nam łatwo, jednak zazwyczaj na szczęście musimy pracować.

Spodenki BONJOUR BIZOU
Torebka BONJOUR BIZOU
Sztyblety CALLIE'S PICKS
Kamizelka BONJOUR BIZOU
Bransoletki RIO, SPECIAL OFFER
Rajstopy BASICS
Top BONJOUR BIZOU
Naszyjnik NELLY.COM
Tatuaż SPRINKLED
Kapelusz BONJOUR BIZOU 


Mam nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu i zostawicie dla mnie komentarzyk.
Pozdrawiam Perełki i miłego dnia Wam życzę. Ja idę ten dzień przespać!

5 komentarzy: