niedziela, 1 grudnia 2013

The old me is dead and gone

Cześć robaczki, powinnam uczyć się geografii, więc by tego uniknąć posunęłam się do zrobienia nowej stylizacji i dodania posta, czego dawno nie robiłam. Brak możliwości doładowania superstar ograniczył mnie strasznie w graniu, stąd mój brak zaangażowania w cokolwiek związanego ze Stardollem.
Dziś ostatni dzień kuracji wybielającymi paskami do zębów Crest. Biorąc pod uwagę fakt, ile na nie wydałam, jestem bardzo zadowolona z efektów. Może nie uzyskałam hollywoodzkiego uśmiechu, ale przynajmniej osiągnęłam taki odcień, którego na pewno nie będę się wstydziła.
Co do stylizacji - już dawno chciałam stworzyć outfit z użyciem tej koszuli. Uznałam, że dobranie odrobinę awangardowych spodni wystarczy, by stylizacja nie była nudna. Co sądzicie?

koszula - Jordache | spodnie - Archive | buty - It Girls | torebka - Antidote

7 komentarzy:

  1. Nie boisz się o szkliwo? :c ja miałam kupić paski, ale poczytałam co to robi i zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U dentysty byłam ostatnio w podstawówce, więc obstawiam że moje zęby w najlepszej formie nie są. Nadtlenek wodoru 14% brzmi groźnie, ale dopóki trzymasz się zaleceń, znaczącego bólu nie odczuwasz

      Usuń
    2. a ile dalas z a te paski? c: i ile trwała kuracja?

      Usuń
    3. Z przesyłką i paroma dentystycznymi gratisami 43zł, 7 dni

      Usuń
  2. Wiesz... co wybiela bardzo szybko zęby ? Skórka od bananów ten środek jak otwierasz i to co dotykało banana :D Moja koleżanka tak robiła przez ponad 1,5 msc i ma białe że ho ho :D Stylka bardzo ładna taka dorosła :)

    OdpowiedzUsuń