poniedziałek, 21 lipca 2014

500!


Top: bizou, sb
Spodnie: Denim&Supply, sb
Buty: Riviera
Torebka: bizou
Bransoletka: no name
Chustka: Callie's Picks, sb

No i liczba obserwatorów przekroczyła magiczne 500! Dziękuję Wam z całego serca :) 
Rozwiązanie loterii w piątek - muszę zrzucić wszystkie ubrania na moje konto, więc obserwujcie no i kto nie zdążył niech się pospieszy - czas do piątku.
Planuję już kolejną loterię, tym razem będzie mniej ubrań, ale za to Limited Edition :)

Stylizacja całkiem inna niż dotychczas, ale uwielbiam taki styl. Torebka HB jest cudowna, trochę niedopasowana, ale to norma, za to wykonanie niemal perfekcyjne.

Weekend był cudowny - w sobotę morze, dzisiaj jezioro. Oby więcej takich dni!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Zauważyłam poprawę w liczbie komentarzy, hihi ^^
    Śliczna stylizacja, pięknie ci w tych włosach. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się ta stylizacja :) Torebka jest cudowna <3
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez ta torebka mi się bardzo podoba. :)
    Gratuluję 500obs. Pamiętam jak blog miał 250obs :0
    Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, torebka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem nowym obserwatorem, ale z pewnością będę bardzo aktywna haha

    stylizacja jak najbardziej w moim guście, tatuaże odgrywają tu też bardzo ważną rolę. świetnie :)

    andzik1234

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba i spodnie sa super! super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję. genialna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podkoszulek omomom... <3
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń