sobota, 12 lipca 2014

Zawsze coś


Top: Pretty'n'love, sb
Spódnica: archive, sb
Buty: SUBCOULTURE, sb
Torebka: Dior
Blazer: archive, sb
Okulary: MISS SIXTY
Kapelusz: bizou, sb

Dzisiaj mijają dwa lata z moim chłopcem, planowaliśmy romantyczny wyjazd nad morze, a tu jak zawsze, coś musiało się spie*dolić. Tym razem pogoda :-) Nasz klimat jest fatalny.

Ostatnimi czasy zakochana jestem w pudrowym różu. W empiku oglądałam cudowne zastawy właśnie w tym kolorze, może właśnie nimi zainspirowałam się tym razem. Pudrowy róż nie lubi kontrastów, dlatego właśnie połączyłam go z bielą. Taki duet dodaje elegancji i świeżości, do tego wygląda mega estetycznie, co nadzwyczaj cenię.

4 komentarze:

  1. ... aż się ciśnie na usta "Taki mam klimat" XD Nieźle, już 2 lata.
    Stylizacja inspirowana Empikiem http://i.imgur.com/jDmr17q.gif
    Ładna jest, ale zmieniłbym buty.

    OdpowiedzUsuń