środa, 16 lipca 2014

There it is


Top: ORIGINAL FUTURE
Spodenki: YH, sb
Buty: ORIGINAL FUTURE
Torebka: archive, sb
Bransoletka: Callie's Picks, sb

Outfit typowo letni, jak widać ubiór na nadmorskie spacery nie musi być nudny. Ależ ten sklep underwear jest przydatny. Już dawno chciałam pozbyć się tego białego stanika z lalki :D Uwielbiam ten kostium, jest przepiękny. No i nadal jaram się tą fryzurą. Teraz tylko czekam na LE, mam nadzieję, że będzie tak dobre, jak ostatnie dostawy. Oby!

Btw, otworzyłam nowy klub na stardoll - UbraniaDIY, zapraszam Was to zapisania. Pojawiać się na nim będą pomysły i porady jak fajnie przerobić nudne ciuchy :) Oczywiście nie zabraknie również mini loterii.

Btw2 - niedługo nowy, przepiękny nagłówek. Nie mogę się doczekać! ♥


4 komentarze:

  1. Srednio mi się podoba, nie wiem :/
    Czekam na nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja fajna ale to kompletnie nie mój styl dlatego średnio mi się podoba :/
    qwerty1119

    OdpowiedzUsuń
  3. niezbyt mi się podoba, buty i dodatki do wymiany. c;

    OdpowiedzUsuń