niedziela, 13 lipca 2014

Finał


Top: RIO
Spódniczka: tingeling, sb
Buty: DVF, sb
Torebka: CHANEL, sb
Pasek: IT GIRLS
Naszyjnik: Fallen Angel
Kapelusz: bizou, sb

Go go Argentyna!

Wybrałam się na małe zakupy, głównie do RIO, kupiłam parę kiczowatych rzeczy. O dziwo mam na nie już kilka pomysłów. Stylizacja w ciemnych kolorach, ale jak najbardziej wakacyjna. Moja ukochana czerń, a w centrum burgundowa spódnica, cudeńko!

Odświeżyłam trochę informacje o loterii, którą bardzo, bardzo chciałabym już rozwiązać. Dla zachęty dodałam jeszcze więcej rzeczy i nadałam loterii estetyczniejszy wygląd. Zgłaszajcie się! Każdy ma szansę, a szczególnie aktywni obserwatorzy. 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna
    Właśnie zauważyłem "odświeżoną" loterię. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna spódniczka, wszystko do siebie pasuje, genialna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń