środa, 16 października 2013

Hi! I'm RICH

Dzisiaj stylizacja z cudowną parką z Miss Sixty. Dobrałem do tego spodnie z białymi pasami przez całą długość i bluzkę w podobnym stylu. Do tego klasycznie naszyjnik ,  buty (sandałki w jesieni FUCK LOGIC) i skórzana torba ♥. Do tego beanie, który jest genialny!

Parka - Miss Sixty
Bluzka - It Girls
Spodnie - Archive + Bizou
Buty - Nelly.com
Torba ♥ - Dkny
Naszyjnik - Rio
Beanie - xoChristinee
Podszewka - Mr. Garcon

Jak Wam się podoba moja doll w tym kolorze włosów?
Zostawiam Was z przecudownym remixem Summertime Sadness ♥

7 komentarzy:

  1. Kocham ten remix <333 Stylka świetna a FUCKLOGIC jest wtedy kiedy ubierasz sandały w zimę a koazki latem, tak jak moja babka od Histori (Pozdrawiam Kasiu :*) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że styl 'na blogersko', sandały do zimowej parki. Choć jestem otwarta na innowacje w modzie, to ta jakoś do mnie nie przemawia :p

      Usuń
    2. sandałki zawsze mile widziane :D

      Usuń
    3. oj tam się czepiacie, holywoodzkie gwiazdy nawet zimą ne noszą rajstop ^^ moda= cierpienie

      Usuń
    4. Chyba Marketing = Cierpienie :D

      Usuń