sobota, 19 października 2013

Quilted Skirt

Hej. Dzisiaj stylizacja z bluzą z nowej dostawy do Nelly, tym razem pojawiły się rzeczy Cheap Monday. Kolekcja jest genialna i myślę, że rzeczy z niej będą często przeze mnie wykorzystywane. Do bluzy dobrałem pikowaną spódniczkę, ciężkie botki, kopertówkę i biżuterię w odcieniach różu.

Bluza - Nelly.com ♥
Spódniczka - Limited Edition
Buty - Nelly.com
Torebka - Wild Candy
Naszyjnik - Original Future + Nelly.com
Bransoleta - Riviera x3, no name
Kapelusz - Bizou

Mam nadzieję, że Was się podoba :)

2 komentarze:

  1. Nie lubię tej spódnicy, bo wydaje mi się taka sztuczna... Ogólnie ładnie, ale nie powaliła mnie tak jak Twoja ostatnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba, tylko nie pasuje mi tutaj kopertówka, reszta wygląda razem zajebiscie :3

    OdpowiedzUsuń