wtorek, 15 października 2013

Nelly+Epiphany for Halloween

Po dłuższej nieobecności jak zwykle ni stąd ni z owąd powracam z nową stylizacją ;> Po powrocie na stardoll przemile zaskoczyły mnie dwie nowe kolekcje, mianowicie Nelly oraz Epiphany na Halloween. Na ich podstawie powstał dzisiejszy look. Dziś stawiam na mix wzorów w stonowanych barwach, które dały efekt rockowej lolity. Osobiście uwielbiam motyw Halloween i żałuję, iż tradycja ta nie jest u nas tak mocno zakorzeniona jak w USA. A jak będzie z Wami? Szykujecie coś specjalnego na ten dzień?

Kurtka + sukienka+ buty- Nelly.com
Biżuteria+ kołnierzyk- Epiphany
Rękawiczki- MSW 2013

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoją twarz. ♥ Stylizacja to odważne posunięcie (według mnie), ale myślę, że udane. Może trochę naćkane, jednak podbiła moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrezygnowałabym z czarnych rękawiczek, poza tym świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę nawalone, sukienka sama w sobie by wystarczyła bo jest bardzo ozdobna. Panterka tu nie pasuje ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. O to chodzi, żeby było kontrowersyjnie, żeby były połączone za sobą wzory. Także nie, sama sukienka byłaby po prostu nudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA Z MOJĄ KOLEŻANKĄ SZYKUJEMY >:D Stylizacja ładna, troche dużo tego, zdjąłbym rękawiczki. :D Stylizacja pulsuje dzięki połaczeniu panterki i azteckich? wzorów. :)

    OdpowiedzUsuń