niedziela, 6 października 2013

Życie, życie jest NOBELOM

Rozbawiło mnie dzisiaj jak inni słyszą "życie, życie jest nowelą" w piosence z Klanu. Dla mnie to jakoś normalne było, że ŻYCIE JEST NOWELĄ. Ale tu okazuje się, że niektórzy słyszą "nobelom" (nie ma takiego słowa), "no welon" (słowo jest, ale.... serio? :D) oraz jakieś "lubelon". Przypomniały mi się czasy, jak gdy słuchałam piosenki w innym języku to wymyślałam sobie słówka i śpiewałam. :D


Czapka - nelly.com
Bluzka - archive
Kamizelka - Killah
Naszyjnik - Archive
Bransoletka - LE
Spodnie - MISS SIXTY
Buty - nelly.com
Torebka - RIO

4 komentarze:

  1. Ogarnąc zagraniczną piosenkę jest ciężko a szczególnie gdy ma sie małe doswiatczenie w angolu. Teraz to każde słowo słyszę a nienp: "majłiriks aral" My lyrics are" :DD albo "baba baba baba" a pownno być "Bra braa bra braa" :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ??????????? XD
      Trochę nie załapałam tego ostatniego.

      Usuń
  2. Coś mi nie pasuje, ale ogółem jest ładnie ;)

    Ja zawsze wiedziałem, że tam jest "nowelom", a co do zagranicznych piosenek to miałem identycznie :D Teraz nie mam problemu chociaż z tymi w języku angielskim

    OdpowiedzUsuń
  3. No welon. XDDDDDDDDDD *tarza się po podłodze* AHAHAHAHAHAHA.

    Co do stylizacji to mi nie przypadła do gustu; może nie ten styl, czy coś... w każdym razie miewałaś lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń