czwartek, 3 października 2013

Let's go to London + ML/K

Miałam dzisiaj 5 h angielskiego i już mam dość, a to dopiero 1 dzień ;D 
Fonetyka, czyli jak czytać "a" ♥
Ponieważ nie otwiera mi się mój apartament (stylka jest sprzed tyg), to będę zgadywać co mam na sobie. Osoba, która pierwsza zauważy jakikolwiek błąd dostanie 5 sd , z pozostałych komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną po 100 sm. 
Spódnica - Archive
Kurtka - IT GIRLS
Koszula - bonjour bizou
Naszyjnik - nelly.com
Buty - special offer + Pretty n' Love
Kapelusz - bonjour bizou
Torebka - MISS SIXTY
Bluzka - VOILE

4 komentarze:

  1. Fioletowe buty to Voile.
    Ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka to nie kurtka tylko płaszczyk takie tam łapanie szczegółów XD :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówka mi nie pasuje, ale reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również nie pasuje kopertówka, poza tym ładnie. :D

    OdpowiedzUsuń