czwartek, 27 czerwca 2013

Black Lace





Sukienka: Dolce&Gabbana (sh) ♥
Marynarka: Frankie Morello (sh)
Kopertówka: Archive
Bransoleta: Killah + Wild Candy
Buty: Hot Buys Weekly + Fallen Angel (sh) ♥




Stylizacja, którą wysłałam na konkurs na blogu ciekawszy-stardoll.
Myślę, że wyszło całkiem nieźle, a szczególnie zadowolona jestem z butów. Outfit mocny, zdecydowanie wieczorowy.
Sukienka to cacko, odnalezione za grosze w StarBazaar. Nie jestem ogromną fanką D&G, kojarzą mi się z tandetą i podróbkami (dokładnie tak samo, jak LV), ale ten projekt jest nieziemski!!!










WiktoriaAvril

4 komentarze:

  1. Wyszło pięknie niż całkiem nieźle ;)
    Mi się podoba ;)
    Kocham koronki ♥

    naturalgirl222
    atelierstylizacji-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt końcowy ♥

    madzi78443Blue

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ale wiesz ... tak mniędzy nami.... wygrać powinnaś :D

    ~Uplooad

    OdpowiedzUsuń