niedziela, 16 czerwca 2013

Metamorfozy: PatryciaGirl, Ewela19975, zuadara i Wendy2003

Przepraszam za brak postu tydzień temu, ale moim usprawiedliwieniem jest nawał nauki, który wtedy mi towarzyszył. Ostatni tydzień wystawiania ocen, a mi prawie wszystkie się wahały, więc musiałam dużo się uczyć. :) Na szczęście to już za mną. Teraz odliczam tylko do wakacji!

PatryciaGirl


Przed: Twoja doll ma taką sympatyczną twarz, aż miło się na nią patrzy. :) Podobają mi się usta i oczy.
Makijaż jest jak najbardziej w porządku, fryzura pasuje.





Przed: Ładna, delikatna stylizacja. Nie podoba mi się jedynie krój spódnicy, dziwnie wygląda na lalce. Te buty są naprawdę piękne!


 Ewela19975
  
Przed: Straasznie nie lubię tego typu koloru cery. Nie wiem, co widzą w niej użytkowniczki stardoll. Nie bardzo podoba mi się twarz, wygląda sztucznie - przede wszystkim przez makijaż, oczy i usta. Fryzura i jej kolor pasuje do reszty.


Przed: Zyczajna stylizacja. Gdybym zobaczyła ją na jakiejś imprezie nie przykułaby mojej uwagi. Proponowałabym założenie jakiejś kurteczki lub żakietu, dodanie paska.
Po: Wiem, że buty nie pasują, ale niestety nie mogłam znaleźć takich, które pasowałyby bardziej. 

zuadara
Przed: Oryginalna twarz - to lubię! Dobrze dobrałaś części twarzy. Szkoda, że nie postarałaś się o jakiś makijaż, ale domyślam się, że taki był cel. Ciemne policzki nie za dobrze prezentują się z bliska.

Przed: Uwielbiam stylizację ze spódnicami maxi. Podoba mi się, ale uważam, że lepiej prezentowałaby się tutaj gładka spódnica.


Wendy2003

Przed: Piękna twarz i bardzo ciekawa fryzura. (pierwszy raz ją widzę, więc za to duży plus) Makijaż jest ładny, ale uważam, że mogłabyś go jeszcze trochę ulepszyć, poprzez dodanie jeszcze jakiegoś cienia.

4 komentarze: