sobota, 22 czerwca 2013

Star print dress.

Hej. Dzisiaj chcę pokazać stylizację z sukienką w gwiazdki, która wg. mnie jest cudowna. Nie chciałem przesadzić z dodatkami, toteż są tu tylko buty i torebka z frędzlami. A na głowę, prosty, czarny kapelusz.

Sukienka - It girls
Torebka - Rio (Frędzle Limited Edition, RIO)
Buty - Limited Edition
Kapelusz - Bizou.

Wczoraj przyszły długo przeze mnie wyczekiwane wyniki egzaminów, które bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Mój średni wynik z egzaminów wynosi 90%. 3 wynik w szkole :3. Może dzisiaj wybiorę się nad jakąś wodę, bo gorąc niemiłosierny. ;-;

4 komentarze:

  1. Brawo, mój kolega też miał srednią z egzaminów 90%
    Stylizacja fajna, ale kiecka jakaś taka fuu :/

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Cudna torebka!!! Zakochalam sie w niej :)

    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja ♥

    naturalgirl222
    atelierstylizacji-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulajce + swietna stylizacja ;0

    OdpowiedzUsuń