piątek, 7 czerwca 2013

Sunburn

   Dawno mnie tu nie było. Koniec roku szkolnego, mnóstwo nauki, sprawdziany, sami rozumiecie. Weekend też mam zawalony, ale dziś stwierdziłam, że po powrocie do domu będę się tylko opierdalać.
   Po szkole poszłam do lumpa z dychą w portfelu, wróciłam z dwoma parami szortów. Jedne jeansowe, ciemne, ledwo się mieszczę ale były za 1zł więc wzięłam - wrzuciłam do wybielacza i powinno być okej. Drugie w kolorze jasnego beżu, króciutkie, całkiem eleganckie za 11.
   Na dziś stylizacja całkiem adekwatna do aury za oknem. Letni ubiór, ale nadal w rockowym stylu. Podoba się?

bandana - Rio
okulary - Otto
bluzka - Pretty n' Love
spodenki - Nelly
torba - Windows on the World
buty - LiuJo




P.S. Nadal poszukuję dobrej duszy, która użyczy doładowania ss!

5 komentarzy:

  1. buty i torebkę bym zmieniła, jednak góra boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z Tynką ;)) ale reszta świetna ;D


    madzia784443Blue

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie zdobylas bandame ? :D Świetnie

    StylistaDemi456

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba w wakacje byla darmówką ;3

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń