piątek, 21 czerwca 2013

Down on my knees



kurtka - Jean Paul Gaultier
bluzka - Bizou
spodnie - Killah
torba - Rio Boys
buty - Nelly










  Czołem, dziś mam natchnienie by trochę wam poopowiadać. Nie chodziłam w tym tygodniu do szkoły, specjalnie się ogarnęłam z ocenami do zeszłego piątku by ten mieć już z głowy. Przyjechała do nas grupa z Rosji i z Warszawy na zawody prawnicze. W tym roku jeszcze nie brałam udziału, ale jako lepsza grupa z ang w klasie prawniczej, mogliśmy uczestniczyć w nich jako widownia. Każdego dnia konkursy odbywały się w innym miejscu - uniwerek, teatr miejski itp. Wczoraj byliśmy na wycieczce w Gdańsku, całkiem fajnie było.
  GORĄCOOOO! Nie mogę się doczekać aż burza dojdzie do moich okolic. Z drugiej strony, jutro są tzw. Cudawianki w Gdyni - co roku odbywają się z okazji pierwszego dnia lata. Będą występować m.in Julia Marcell, Ayo. Niby nie moje klimaty, ale zawsze lepsze to niż w domu siedzieć. Szczerze, chyba bardziej korzystny będzie deszcz na koncertach niż duchota, jaka jest teraz. 
   Uwielbiam te spodnie, choć to moja pierwsza stylizacja z nimi. Nie chciałam nic przekombinować, dlatego prócz torby odpuściłam sobie wszelkie dodatki. A włosy? Royalty + te nowe z Tress up, zastrzegam sobie prawa do tej kombinacji :D
   Pewnie nikt tego nie przeczyta, ale przynajmniej ja będę zadowolona, że w końcu się wam wygadałam. A stylka wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Fajne połączenie włosów. Cała stylizacja również jest niczego sobie.
    Jeżeli chodzi o Cudowianki to ma być jutro znów gorąco, więc stanie w tłumie na koncertach będzie trochę uciążliwe. No ale lepszy to niż siedzenie w domu. :)

    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te włosy, skseruję!X D

    OdpowiedzUsuń
  3. A stylka sie podoba :3

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna podoba mi się ♥

    naturalgirl222
    atelierstylizacji-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń