niedziela, 2 czerwca 2013

Metamorfoza BlackLilou i STALOWYSZCZURek

BlackLilou

Przed: Przepiękna twarz. Wszystko prezentuje się bardzo dobrze. Strasznie podoba mi się kolor szminki na twoich ustach. Fryzura jest jedną z moich ulubionych i w tym wypadku jak najbardziej do twojej lalki.
Po: Nieco chłodniejsza wersja twojej doll. To dość spora metamorfoza.

Przed: Tutaj podobnie jak przy medoll - elegancko i z klasą. Uwielbiam biało-czarne minimalistyczne stylizacje. 





Przed: Oryginalna i jedyna w swoim rodzaju twarz. Podoba mi się. Co do makijażu - osobiście uważam, że mógłby być trochę mocniejszy. Poza tym nie mam nic do zarzucenia. 

4 komentarze:

  1. Hymm fajne tylko gdzie "ubraniowa" metamorfoza STALOWEGOSZCZURka?

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się makijaż w twoim wykonaniu. Będę musiała spróbować zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zgłosić, ale tak mi się nie chce ;_;

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń