niedziela, 30 czerwca 2013

Metamorfoza nikiwi2468 i julkasia1

nikiwi2468


Przed: Części twarzy twojej doll całkiem dobrze prezentują się razem, ale uważam, ze usta są za nisko. Co do makijażu - puder na policzkach jest źle nałożony, tak samo z cieniami do powiek. 


Przed: Stylizacja jest całkiem ładna i z pazurem. Podobają mi się tatuaże.

julkasia1


 

Przed: Twarz lalki jest ciekawa, ale zdecydowanie przesadziłaś z ilością pudru. Policzki wyglądają, jakby były spalone. Makijaż jest ok.


Przed: Nie jestem przekonana do tej stylizacji. Za dużo się w niej dzieje. Jedyne co mi się tutaj podoba to plecaczek z ćwiekami, który uwielbiam.









8 komentarzy:

  1. Dziękuję za ponowną metamorfozę! :D
    Czeka mnie jeszcze DUUUUŻO roboty z dollką :)
    Mam nadzieję, że w końcu mi się uda ją ... ulepszyć ;)

    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
  2. No, zgadzam się, ale błaagam Ada więcej postów, ten blog wam upada ;/

    ~Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  3. Co muszę zrobić, aby wziąć udział w "Metamorfoza"?

    MissYesebel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz napisać w księdze gości u azo_ona albo vCzekoladova, i zostaniesz zapisana na liście.

      Usuń
  4. Dziekuje za metamorfoze :) Postaram sie poprawic wyglad mojej doll.
    Pozdrawiam nikiwi2468 xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalność stylki julkasia powala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no wiem ...
      Wiem, że to twoja stylizacja, ale bardzo mi się spodobała ...
      Nie mogłam się oprzeć, żeby ją troszkę ... skopiować.
      Wybacz ;)

      julkasia1

      Usuń