sobota, 22 czerwca 2013

Konkurs - Redaktor dot. Przeglądu szaf

Jak już wcześniej wspomniałam niestety alfie nie może pisać z nami, więc ogłaszam konkurs na redaktora!
Miałam już sporo pytań dotyczących tego działu, a kolejka ciągle rośnie więc:

Osoba, która zgłosi się:
- musi być solidna
- musi być ze mną w kontakcie co najmniej co 2-3 dni
- musi potrafić posługiwać się bloggerem
- musi potrafić sensownie składać zdania, nie robić błędów, żadnych
- i przede wszystkim mieć chęć i czas


Waszym zadaniem jest wykonanie przeglądu mojej szafy - azo_ona
Nie jest to proste, bo moja szafa nie jest mała, i nie jest to niekoniecznie pozytywna cecha. :)
Znajdziecie w niej perełki jak również pełno darmówek, których nie chce mi się chować.

Pracę zamieszczacie w komentarzu. Forma - dowolna.
Może to być link do Waszego albumu, gdzie zamieściłyście przegląd, link do Waszego bloga, pracy w paincie, czy napiszecie to bezpośrednio w treści komentarza. Zróbcie to tak, jak uważacie za stosowne.

Tutaj przykładowe przeglądy wykonane przez alfie.

No i P.S. dodatki, torebki mieszczą się w moim apciu w pokojach (trzeci od dołu  z lewej i trzeci z prawej).

Powodzenia!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz