niedziela, 2 czerwca 2013

Insomnia

Sukienka: bizou, sb
Buty: Limited Edition
Torebka: VOILE

Nie pamiętam kiedy ostatnio zrobiłam stylizację składającą się z 3 elementów.. ;o 
Godzina dwadzieścia po siódmej na osi, niedziela, a ja nie śpię. Ba, od czwartej już jestem na chodzie. Nie wiem co się dzieje, po prostu nie potrzebuję snu ostatnio. Może stresuję się tym prawkiem. Niby to nic takiego, ale jednak duży krok w życiu, ku dorosłości chociażby. Od dziecka śni mi się, że siedzę za kółkiem, regularnie. Raaany, nie mogę się doczekać.
Nie wiem jak sobie zająć czas. Poczytałam FOCUSa, pograłam w pou i na tym moje ambicje kończą się na dzisiejszy poranek. Przed chwilą trochę grzmiało, ciekawe czy Słońce zaszczyci nas swoją obecnością w dniu dzisiejszym. Nienawidzę niedziel, już o tym pisałam. Nie wiadomo czy to jeszcze weekend czy już nie. Nic mi się nie chce, jestem śmierdzącym leniem! Czuję już wakacje! 

7 komentarzy:

  1. Tylko 3 elementy, ale wygląda zjawiskowo...

    misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Włosy mogłyby być jaśniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mój styl *-* wszystko jest dobrze i przemyślnie dobrane ;)


    madzia78443Blue

    OdpowiedzUsuń
  4. o boże boże bożenko :O GE-NIAL-NIE !

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak słów :o GENIALNE !

    StylistaDemi456

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka is avilabile in starplaza ? :D


    Uplooad

    OdpowiedzUsuń