niedziela, 2 czerwca 2013

Metamorfoza Misia233.xd. i Ewela19975


Przed: Bardzo razi mnie ten bridge. Lubię takie przekłucia, ale nie na stardoll. Druga rzecz, którą bym zmieniła to oczywiście oczy. Bardzo ich nie lubię, dobrałaś jeszcze jasny kolor, co źle wygląda. Kontrast z ciemnym makijażem fatalnie w tym przypadku. Usta zdecydowanie zbyt nisko. Cera jest w porządku, włosy też.
Po: Strasznie nie lubię malować tych oczu, co chyba widać. Wybrałam szaro-fioletowe barwy, myślę, że nawet udało mi się ominąć efektu sińców pod oczami. Do tego świetny odcień brązu na policzkach i ciemniejsza szminka. Włosy spięte.


Przed: Fajnie, że próbujesz tworzyć poszczególne części garderoby z paru rzeczy. Spódnica wygląda naprawdę dobrze, ale niestety tylko ona. Nie mam nic do złotego koloru, jest super, szczególnie w dodatkach, ale z umiarem.. Złoty top + złota torebka to już zdecydowanie przepych.. Jeszcze te buty z akademii..
Po: Uwielbiam ELLE, a ten top jest wprost fenomenalny. Połączyłam go ze zgrabną klasyczną spódnicą, której wyrazu nadaje różowe obszycie z ćwiekami. Zakochałam się w tych butach, jak najbardziej seksowne i praktyczne. Wstrzymałam się z torebką, nie znalazłam odpowiedniej.


Przed: ... Czy ja jestem skazana na te sztuczne ślepia?
Wyglądasz jak laleczka, nie wiem czy to plus czy minus. Makijaż jest trochę za mocny. Dużo dzieje się na powiekach jak i za równo na policzkach, to już aż nadto jak dla mnie. Makijaż nie jest zły, widać, że się starasz. Proponuję popracować nad łączeniem kolorów, coby uniknąć twardych linii i uzyskać efekt przenikania. 
Po: Szczerze mówiąc nie potrafię rozpracować sztuki malowania tych oczu. Zrobiłam makijaż w dosyć jaskrawych, kontrastowych kolorach. Chyba nie wygląda to tragicznie? Policzki lekko podkreślony, aby uzyskać harmonię.


Przed: Cóż mogę powiedzieć.. Bardzo nie lubię takich stylizacji. Jest ich 93284358943782325839 na stardoll, najzwyklejszy top, najzwyklejsze spodnie, buty, katana. Nie wygląda to tragicznie, ale niczym nie zaskakuje, a wręcz jest już mdła.
Po: Jestem dumna, że stworzyłam fajną stylizację z Twojej garderoby. Nie było za wiele ubrań, większość beznadziejna. Połączyłam kamizelkę z kardiganem, pod spodem top i zwykłe szorty. Brakuje mi torebki i na pewno przydałyby się inne buty, no ale tego już nie znalazłam.

3 komentarze: