niedziela, 16 czerwca 2013

Can you show me where it hurts?

   Na prośbę jednej z czytelniczek - letnia stylizacja w pastelach. Może mogłam bardziej się postarać z doborem torebki, ale nic lepszego w mojej szafie nie znalazłam. Chyba nie jest najgorzej, co?
   Zapowiadają się ciężkie wakacje, bardzo ciężkie. Przynajmniej jeśli chodzi o lipiec. Nie sądziłam, że kiedykolwiek powiem te słowa, ale chyba wolałabym, by rok szkolny jeszcze się nie kończył.


okulary - Hot Buys
bluzka - Pretty n' Love
spódnica - Voile
pasek - Bizou
kopertówka - Rio
sandały - Miss Sixty






5 komentarzy:

  1. Genialna! Torebka jak najbardziej, choć trochę prześwituje przez spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ;) śliczna jest <333

    madzia78443Blue

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta, ładna i elegancka. I jeszcze moja ulubiona bluzeczka ♥

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń