poniedziałek, 3 czerwca 2013

Poverty #4

Cześć dziubaski. Wchodzę tylko na moment by pokazać wam - jak co tydzień, stylizacje, które możecie wykonać przy pomocy darmówek i ubrań za starmonety. Dziś mnie czeka historia, pp, filozofia, wok i angielski, więc nie tracę czasu. Dajcie znać co sądzicie o stylkach. Buziaczki :*





okulary - Special Offer
naszyjnik - Voile
marynarka - It girls
top - Otto
spodnie - Special Offer
torebka - Bizou
buty - Special Offer




















kapelusz - Riviera
tunika - Bizou
buty - Rio
torebka - Rio















P.S.: Ładnie komentujecie, w nagrodę po prezencie dla każdego ode mnie :*
P.S.2: Nie znalazłby się ktoś chętny by użyczyć mi doładowania superstar? Kończy mi się, a kasa na koncie będzie dopiero 16 czerwca. Ładnie to wynagrodzę! I oddam od razu po doładowaniu konta rzecz jasna :)

8 komentarzy:

  1. Super stylizacje. Bardziej przypadła mi do gustu ta druga, świetne kolory :>
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziubaski??? No przepraszam bardzo! A co do stylizacji to pierwsza jest ładna ale druga ... boska !!!!!!!!!!!!!!!

    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! tunika z drugiej stylizacji *u* chcee too :C
    BOSKO TO WYGLĄDA!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, a do tego za starmonety *-*


    madzia78443Blue

    OdpowiedzUsuń
  5. :O :O :O :O I to za SM? :O Cuda!

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń