środa, 31 lipca 2013

Impossible.

Ostatnio postanowiłem przemalować doll na bordowo. Pobyła dzień i wróciłem do czerni. W czasie, gdy Lolita była bordowa, ja zrobiłem jej stylizację, w czerni i żółci. Kurtka idealnie zgrała się ze spodniami i paskiem. Buty mojego projektu a także bluzka, bo nie znalazłem żądnej innej ;-;.

Kurtka - RIO
Spodnie - Bizou
Pasek - Limited Edition
Buty - MeLolitka + Fallen Angel
Torba - Chanel
Czapka - Bizou
Okulary - Beastly

Ujdzie? Dodaję jeszcze piosenkę, której ostatnio słucham na okrągło.

5 komentarzy:

  1. Coś mi w tej stylizacji nie pasuje i albo jest to bluzka, albo okulary, albo spodnie, albo buty. No, coś jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dam dość tego Dżejmsa Arthura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja <3 ! Wszytsko genjalne te kolory ♥ !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie podoba, tylko byty mają jakby zbyt ciemny kolor żółtego. A piosenka okropna ;-; Mam jej dosyć :l

    OdpowiedzUsuń