czwartek, 18 lipca 2013

Obsessed with Louboutins





Top: Stardesign by Monia96XD♥
Sukienka: LE ♥
Botki: Christian Louboutin 
Plecak: Riviera




Louboutiny na stardoll to coś, na co od dawna czekałam!
Kolekcja bardzo przypadła mi do gustu. Do tej pory kupiłam 5 par butów i jedną kopertówkę, jednak jestem pewna, że kolekcja się jeszcze powiększy.
Szpilki nude z piórami wydają mi się być niedoceniane przez innych użytkowników. Tak samo jak brązowe koturny.
Teraz czekam tylko na Balmain Tribute, albo chociaż Alexander Wang Tribute ♥.


Jesteście ciekawi moich innych stylizacji z louboutinami? Może jakiś lookbook?





Pozdrawiam, WiktoriaAvril

6 komentarzy:

  1. Zajebiaszcza. Teraz zaczął się trend na te bluzki :3. Uwielbiam te buty i myślę, że będzie tu niedługo stylka z nimi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam kupiłem wszystko, bo kolekcja była tego warta. Teraz pokupuję jeszcze po jednym egzemplarzu wybranych modeli, bo mogą być w przyszłości wiele warte.

      Usuń
  2. Super! A ja doceniam te buty z piórkami i te brązowe na koturnie, Je chce najbardziej ze sklepu :D

    A jak dla mnie to powinien sie pojawić Alexander McQueen Tribute <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, uwielbiam Cię ♥

    Ja kupiłam tyle, na ile było mnie stać :D Ale kupiłam jak Patryg 2 pary tych z Twojej stylki, myślę że osiągną zawrotną wartość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto by też kupić z 3 pary szarych spodni z G.V.C. tribute :D

    A z Chanel, tą czarną tweeted coco dress :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja ♥ ! Sliczne te buty ale nie mam sd ;(.

    OdpowiedzUsuń