sobota, 6 lipca 2013

Sunset

Top (sukienka): Special Offer
Spódniczka: Velvet Orchid
Okulary: Riviera
Pasek: Miss Sixty
Torba: DECADES, sb
Buty: Special Offer

Bardzo tania, ale za to efektowna stylizacja. Połączenie pomarańczu, różu z brązem jest dla mnie ostatnio aż nadto ciekawe. 
Kark mi usycha, wszystko mnie boli, nienawidzę i kocham Chodakowską za razem. Dzisiaj zakupy, potem ćwiczenia, porządki w szafie i relaksik. Tak bardzo fajnie sobie poleżeć wiedząc, że nic już dzisiaj nie trzeba załatwiać, nic nie mieć na głowie. Kocham wakacje.






















 

4 komentarze:

  1. Mam pytanie. Za co dostałaś te buty? Już widzę drugą osobę, która ma takie same (różni się tylko kolor).

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty były dostępne podczas ostatniego gift-o-meter (czy jak to się tam nazywało). A co do stylizacji to muszę powiedzieć, że jest po prostu piękna. Niby prosta, a ma w sobie to coś ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty mi się nie podobały, ale teraz zauważam, że są coraz bardziej uniwersalne, dobrze, że mam 4 kolory ^^
    No, a stylizacja ładna, nigdy nie wpadłabym,zeby połączyć takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliicznie ; **. Nie mam tych butów ale mam inne 2 kolory xD.

    OdpowiedzUsuń