niedziela, 7 lipca 2013

Metamorfoza selena123love1 i fajowylucjanek


Przed: Pierwsze wrażenie - całkiem niezłe. Czapka dobrze wykonana, włosy topielicy o dziwo wyglądają z nakryciem głowy fajnie. Mdli mnie tylko już na widok septum. Kiedyś sama chciałam taki kolczyk, lecz po najnowszej edycji TAP MADL zbiera mi się na wymioty widząc taki piercing. Makijaż całkiem zwyczajny, wewnętrzne kąciki oczu niepotrzebnie tak namazane. Usta moim zdaniem odrobinę zbyt nisko.
Po: Twarz Twojej medoll pełna jest zmysłowości, dlatego pasuje do niej makijaż w stylu 'smokey', ale przełamałam się i postarałam się o coś bardziej letniego i wesołego. Myślę, że wyszło całkiem fajnie, kolory dobrze się ze sobą mieszają. Policzki musnęłam różem, co już całkiem rozpromienia twarz. Usta zostawiłam w naturalnym kolorze, coby nie przesadzić. Dodałam jedną z moich ulubionych fryzur no i lekko poprzesuwałam części twarzy.


Przed: Stanowczo zbyt dużo wszystkiego! Jednym słowem - przedobrzyłaś. Fajnie, że jesteś kreatywna, tworzysz buty, szorty, ale trzeba mieć umiar. Najbardziej odstrasza mnie ten big wisior z dwoma krzyżami. No i czapka wywarła na mnie bardzo negatywne wrażenie. O wiele, wiele lepiej wygląda z bliska. Buty wyglądają fatalnie - bez obrazy. Chciałaś uzyskać efekt w deseń creepersów, ale ćwiekowane buty zdecydowanie psują efekt. Bransoletki i rajstopy również nałożone jedne na drugie co daje niedobry efekt.
Po: Tak bardzo amatorskie wymazanie skarpety z głowy, ale nie o to tutaj chodzi, po prostu bardzo mi przeszkadzała. Chyba przepadasz za hipsterskimi łaszkami, dlatego pozostałam w tym klimacie. Cudowną spódnicę połączyłam z dwoma bluzkami, które ku mojemu zdziwieniu wyglądają razem idealnie. Dodatki w odcieniach brązu.


Przed: Interesująca twarz. Od razu pomyślałam, że szpara w zębach niepotrzebna, nie lubię tego. Po zdjęciu okularów niestety ukazało się wiele defektów. Makijaż wygląda tutaj bardzo efektownie, niestety kiedy go odsłoniłam zobaczyłam wiele niedokładności, ale to do poprawy! Eyeliner na dole też zbędny - za ostro to wygląda, bardzo nienaturalnie. Brwi za wysoko - też nie widać tego z brylkami. Więcej uwag nie mam.
Po: Kolejny makijaż w ciepłych barwach. Bardzo mi się spodobał, rozświetla ziemisty kolor skóry. Usta również nadały blasku doll. Bez dolnego eyelinera o niebo lepiej, przynajmniej w mojej opinii.


Przed: Sama nie wiem czemu mi się nie podoba. Może przez ten róż za którym nie przepadam. Za dużo się tutaj dzieje, również. Koronkowe spodnie, kamizelka w mnóstwem detali, koszulka również z rozbudowanym nadrukiem - too much. Jednolite spodnie, inny top i stylizacja wyglądałaby całkiem inaczej.
Po: Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tej koszulce - jest boska. To właśnie pod nią stworzyłam całą stylizację. Trzymałam się głównie czerni jak i odcieni brązu. Jestem bardzo zadowolona.

5 komentarzy:

  1. U każdej dziewczyny podoba mi się twarz przed i po, są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. I po i rpzed ale lepiej po ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kastingi na redaktorów? Bo troche was mało :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, tą stylizację nie robiłam ja lecz moja koleżanka. Nie ważne. :) Dzięki za fajną metamorfozę ;-)

    fasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń