niedziela, 28 lipca 2013

Oliwki



Top: DECADES, sb
Wisior: Fallen Angel, sb
Blazer: bizou, sb
Spodnie: Chanel Tribute
Buty: RIO, sb
Torba: RIO
Czapka: bizou, sb

9:30 rano, na termometrze 35 stopni. Wiedziałam, że dnia dzisiejszego nie mogę spędzić w domu. Pojechałam więc nad jeziorko, zapowiadał się fajny, luźny dzień, który miałam zamiar spędzić nie dalej niż 5 m od wody. Skończyło się na parogodzinnym poszukiwaniu mojego psa - wycieczkowicza. Postanowił zorganizować sobie podróż po okolicy. Na szczęście gówniarz znalazł się niedawno, dostał manto i poszedł spać. Teraz będzie miał szlaban na wychodzenie z domu. :D

7 komentarzy:

  1. Też dzisiaj pojechałem nad jezioro i wyszedł patryk-skwara. Btw. Miałem podobną stylkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizaja . Pasuje wszytsko ; ** .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie stylizacje i zazdroszczę blazera ;)

    OdpowiedzUsuń