środa, 10 lipca 2013

Just grey





Kapelusz: Bonjour Bizou
Okulary: Beastly 
Łańcuch: Original Future
Sukienka: sukienka Stylein (sb)  + top Bonjour Bizou (sb)
Torebka: Archive
Szpilki: Giambattista Valli Tribute





Jestem zachwycona nową kolekcją Tribute!
Rzeczy są na prawdę piękne i trudno mi się zdecydować, co kupić.
Na pierwszy ogień do koszyka wskoczyły genialne szpilki w musztardowym kolorze. Zestawiłam je z sukienką, którą jakiś czas temu zakupiłam w bazarku za 27 SD. Mam mnóstwo takich perełek, bo uwielbiam przeszukiwać StarBazaar. I chyba mam szczęście do trafiania na prawdziwe okazje :). 







Pozdrawiam, WiktoriaAvril


5 komentarzy:

  1. ... Niedługo cały Sonia Rykiel Tribute za takie ceny kupisz ;l

    ~Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz szczęście ! Piękna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. :O :O Cudowna stylizacja! Te kolory! Ah.. *-*

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale wszystko połączyłaś- wyszło cudownie!

    OdpowiedzUsuń