niedziela, 7 lipca 2013

Metamorfoza MissYesebel oraz KIEMBASKA

MissYesebel


Przed: Pierwsze, co przykuło moją uwagę to dziwny makijaż oczu. Nie rozumiem sposobu nałożenia cienia. Co do twarzy - mimo, że oczy nie należą do moich ulubionych, tutaj wyglądają całkiem dobrze. Bardzo lubię fryzurę, którą wybrałaś (niestety daleko mi do niej, mam za mało starpunktów.)
Po: Wykonałam makijaż w odcieniach burgundu. Wyszło nieco jesiennie, mimo że obecnie mamy lato, ale podoba mi się efekt. Wybrałam jedną z moich ulubionych fryzur na stardoll w brązowym kolorze. Policzki lekko podkreśliłam pudrem.


Przed: Straasznie podoba mi się twoja stylizacja! Masz za nią ode mnie duży plus. Nowa sukienka ze sklepu Chanel jest naprawdę piękna. Dobrze dobrałaś dodatki, osobiście jestem fanką tych butów.
Po: Osobiście uważam, że moja stylizacja przy twojej wypadła trochę blado, ale coś dzisiaj nie mam weny. Stylizacja jest wykonana w czarnych kolorach, które przełamuje jeansowa kamizelka z Archive.

KIEMBASKA


Przed: Oryginalna twarz, co bardzo cenię na stardoll. Podoba mi się mejk ap, podoba mi się to, jak dobrałaś do siebie cienie. Osobiście nie używałabym tutaj eyelinera, bo i tak makijaż jest dość mocny. Co do fryzury - nie przepadam za nią, tutaj pasuje idealnie.
Po:  Niestety nie wykonałam metamorfozy medoll, ponieważ masz za mało kosmetyków.


Przed: Uwielbiam tą kurteczkę z Archive! Jestem nawet jej szczęśliwą posiadaczką. :)
Podoba mi się twój ubiór, wszystko pasuje do siebie kolorystycznie. (łącznie z makijażem i fryzurą)
Po: Wykonałam prostą stylizację z kamizelką z DKNY. Nie wiedziałam jakie wybrać buty, lecz mój wybór ostatecznie padł na te.





2 komentarze:

  1. Świetne metamorfozy . Jednak u Yesebel makijaż wolę przed ; ).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ten bardzo miły :D

    MissYesebel

    OdpowiedzUsuń