piątek, 5 lipca 2013

revenir à BURGUND

Koszula: YH, sb
Kamizelka: bizou, sb
Spodnie: MKA brand, sb
Czapka: bizou, sb
Torba: Mr.
Buty: nelly

Czy burgund koniecznie jest kolorem jesienno - zimowym? Moim zdaniem nie, a poszedł w zapomnienie. Oczywiście - pastele, neony to główne motywy każdej wiosny, lecz ja zawsze pozostanę wielbicielką ciemnych barw. 
Koszuli chyba nikomu nie muszę przedstawiać, zdobyłam ją po długich poszukiwaniach. Kamizelka jest moją perełką zarówno na sd jak i w realu. Kosztowała mnie całe 7 starmonet w plazie. :) Spodnie są starsze niż niektóre użytkowniczki, odkryłam dziś w nich na nowo potencjał.
A ja dalej oram prawko, kolejną jazdę mam w poniedziałek. Już się z tym oswoiłam, staram się podejść z dystansem, co naprawdę nie jest łatwe. Módlcie się robaki, coby do Waszego zdawania udostępnili bazę pytań egzaminacyjnych! 
Tymczasem kawa>Chodakowska>zakupy,
miłego dnia :*


















8 komentarzy:

  1. Czy ta kamizelka nie była za droga? :P
    Legginsy znalazłam w bazarku, o dziwo za grosze.
    I tak w ogóle to dobrze, że nawet w lato robisz ciemne stylizacje, bo każdy robi takie "słit kolorowe" aż się niedobrze robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. azo, cudowna torba cudowne spodnie cudowna azo <3

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, aż spodobał mi się ten kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowe włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń