niedziela, 21 lipca 2013

Metamorfoza kladiaaa

kladiaaa



Przed: Kiedyś już o tym wspominałam, ale uwielbiam oryginalność na stardoll - tutaj jest tego przykład. Ciekawa twarz, rzadko spotykany makijaż i fryzura. Podoba mi się.
Po: Nieco delikatniejsza wersja twojej doll. Makijaż oczu został wykonany z szarego, czarnego, czerwonego i białego cienia. Podoba mi się efekt. 


Przed: Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to piękna sukienka. Podoba mi się stylizacja, ale u góry trochę za dużo się dzieje i osobiście zrezygnowałabym albo z kurteczki, albo z naszyjnika.
Po: Masz bardzooo dużo pięknych ciuchów w szafie, których ci strasznie zazdroszczę! ♥ (zresztą pewnie nie tylko ja) Jest z czego wybierać. Nie miałam za bardzo weny do stylizacji, nie mogłam się zdecydować i siedziałam przed twoją szafą dobre 10 minut. 


// Chciałabym poinformować was, że to już mój ostatni post na tym blogu. Zamierzam odejść ze stardolla na jakiś czas, pewnie jeszcze kiedyś wrócę. Dziękuję za zgłaszanie się do metamorfoz, za komentarze pozytywne i negatywne oraz za miłą współpracę z resztą redaktorek :)
Miłych wakacji!

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie po. Szkdoa, że odchodzisz :( . Mam nadzieję, że wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za metamorfoze ^^ świetna jest! Wszyscy wracają na stardoll, ciężko to rzucić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, w sumie już raz wróciłam po długiej przerwie :D

      Usuń
  3. Bardzo ciężko rzucić ;D A szkoda bo nie załapię się już na metamorfozę z twojej strony ;'C

    OdpowiedzUsuń