niedziela, 14 lipca 2013

Metamorfoza Katrina.Snicket i anka_kaszanka2


Przed: Baardzo dziwny wyraz twarzy, jak i cała facjata. Nie wiem... Niby wszystko jest okej, ale to chyba przez te oczy mimika jest tutaj zdecydowanie dziwna. Makijaż zwyczajny, bo tylko czarny cień, ale w miarę równo więc okej. Policzki za mocno pomalowane. Fryzura fajna.
Po: Całkiem ciekawie maluje się te oczy. Makijaż w odcieniach fioletu i morelowego. Policzki lekko nierówno, a jedna brew niewycieniowana teraz dopiero to zauważyłam, no trudno, późna pora, pewnie dlatego. :c Cera jest bardzo jasna, a kształt buźki bardzo okrągły więc wybrałam jasne, zakrywające rysy włosy.

Przed: Sam zamysł na stylizację - fajny. Kobalt z żółtym wygląda przeepicko. Niestety postura Twojej doll jest bardzo rozbudowana, a ta sukienka jeszcze bardziej poszerza ją w biodrach. Usunęłabym to z głowy no i torebka tutaj nie pasuje.
Po:  Ależ się napracowałam nad tą stylką. Szukałam fajnych ciuchów, które zakryją tuszę. Jestem bardzo dumna z tego zestawu. Świetny blazer, i proste dodatki cudownie ze sobą harmonizują.

Przed:  Stanowczo za dużo wszystkiego. Rzęsy strasznie nienaturalne, tak samo jak włosy. Usta jak u lalki też nie wyglądają zbyt ciekawie. Makijaż całkiem niezły gdyby nie ten las rzęs. Więcej naturalności!
Po: O wiele mniej tutaj się dzieje, ale myślę, że to akurat na plus w tym wypadku. Bardzo fajnie maluje się te oczy. Cieszy mnie ten efekt.

Przed: Niestety, jestem na nie. Wszystko gryzie się ze sobą. Bardzo lubię tą spódniczkę, jest świetnie wykonana, ale nie łączy się nichu z tym topem. Torebka też mi tutaj nie pasuje, no i tatuaż. Katana całkiem fajna, ale również odstaje mi od tego zestawu.
Po: Ciężko mi było wybrać coś z Twojej garderoby. W końcu powstał jakiś zestaw. Spódnica stworzona z topu i mini, do tego zwykła biała longsleeve i pokaźny wisior.

1 komentarz: