czwartek, 26 września 2013

23

Oglądałam ostatnio film pt. "Numer 23" i powiem Wam, że trochę mnie ogarnęło szaleństwo z tym numerem. Zgodnie z tytułem w filmie chodzi o 23. Bardzo wiele dat po kilku modyfikacjach (mnożenie, dzielenie, dodawanie, odejmowanie) zmienia się w ten numer. Choćby i moja data urodzenia ;D
(31.08) 31 - 8 = 23
(1994) 1 + 9 + 9 + 4 = 23
Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że to jedna wielka bzdura. Przy odrobinie chęci mogłabym to zamienić w jakąkolwiek cyfrę, ale zabawnie było sobie uświadomić, że mam coś wspólnego z bohaterem filmu. 

A stylizacja specjalnie przygotowana na szybki konkurs ;P 

Kapelusz - bonjour bizou 
Spódnica - Archive 
Buty 1 - special offer
Buty 2 - VOILE
Torebka - MISS SIXTY
Kurtka - IT GIRLS
Naszyjnik - nelly.com
Bluzka 1 - VOILE
Bluzka 2 - bonjour bizou 

8 komentarzy:

  1. Moja data tak nie wychodzi : 1998 : 1+9+9+8 = 27 :'c Jaki jestem zły :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15-8 też nie daje 23 ;_;
      aaaaaaaaaaaa ! 15+8 ! FUCK ! I'm a genius!

      Usuń
    2. U mnie w urodzinach też wychodzi XD

      22 + 1 = 23

      MINDFUCK

      Usuń
    3. Ale w dacie nie :C jescze w godzinie musż esprawdzić... 17:34 34-17=17 O_O WOT TE FOK?! Magic Is Here

      Usuń
  2. Torebka nie pasuje, reszta ładna :)

    OdpowiedzUsuń