niedziela, 22 września 2013

Kratatata

Dzisiaj stylizacja z wykorzystaniem koszulo-sukienki z nowej kolekcji LE. Koszula totalnie mnie zauroczyła. Przeszkadzają mi w niej ręakwy. Jeden podwinięty, a drugi odwinięty, ale nie jest tragicznie. Dobrałem do tego kopertówkę i szpilki, a żeby nie było za grzecznie, to dodałem tatuaże. Delikatny łancuszek i lenonki dopełniają resztę.

Koszula - Le ♥
Szpilki - Velvet Orchid
Kopertówka - DvF
Tatuaż - Evil Panda
Naszyjnik - Chanel
Okulary - Beastly

Mam nadzieję, że się podoba :)

4 komentarze:

  1. Widziałam duzo stylek z tą sukienką, zdecydowanie ta jest lepsza :) ♡

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak żałuję, że nie kupiłam tej sukienki. ;-; Uch, zawsze po fakcie podobają mi się ciuchy.
    Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłem ją jako jedyny ciuch, ciuch. Inne to dwie torebki XD Stylizacja śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz też żałuję, że jej nie kupiłem :( Śliczna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń