sobota, 14 września 2013

matura?






Top: BASIC, sb
Spódnica: bizou, sb
Futro: archive, sb
Buty: DKNY, sb
Torebka: Pretty'n'love, sb
Kapelusz: bizou, sb

Witam po małej nieobecności, nie będę się nawet tłumaczyć, przecież jestem w klasie maturalnej, niech to będzie mój immunitet. 
Aktualnie uczę się, szukam auta, trochę odpoczywam, komputer to ostateczność, nie mam ochoty na niego patrzeć nawet ostatnio. Stardoll tylko na chwilę, tak jak fejs.
Postaram się dodawać w miarę systematycznie jakieś outfitki, zobaczymy jak to będzie, na razie rzeź dopiero się rozkręca.

Stylizacja bardzo pokazowa, w końcu użyłam to futerko, like it.

8 komentarzy:

  1. Jestem w 3 gim i mam Gimbazyjny Immunitet :D Stylizacja bardzo ładna, aczklwiek nie podoba mi się wykonanie tego futra :c

    OdpowiedzUsuń
  2. good outfit, less makeup would stay cool ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. na razie rozszerzam angielski, myślę nad WOSem ale idę na filologię więc nie wiem czy jest mi bardzo potrzebny. :D

      Usuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :)
    tional12

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi akurat nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń