poniedziałek, 30 września 2013

I'm at the Chanel party.

Dzisiejszy set "kręci" się wokół domu mody Chanel. Głównym elementem outfitu jest sukienka, którą można było nabyć w tym roku w sklepie właśnie tej marki. Zestawiłem do niej torebkę- puzderko i srebrne szpilki ze szpicem. A także cudowny kapelusz,  który pochodzi z tej samej kolekcji Chanel (realnej), co sukienka i perły, a mimo to mogliśmy go kupić w Antidote.

Sukienka - Chanel
Buty - Limited Edition
Torebka - Hb Weekly
Okulary - Chanel
Perły - Chanel
Kapelusz - Antidote

Prosta, ale wpadła mi w oko. A wam? :)

3 komentarze:

  1. Jest świetna. Wszystko idealnie do siebie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjna. ♥ Żałuję, że nie kupiłam tej sukienki; mam podobną, bardziej dopasowaną.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ;)
    _greenn_

    OdpowiedzUsuń