wtorek, 10 września 2013

Moralne salto...


Bluzka - Chanel Tribute + It Girls
Szorty - PPQ Of Mayfair
Buty - Sonia Rykiel Tribute + Rio
Torebka - Givenchy Tribute
Okulary - Royalty + Bonjour Bizou
Płaszcz - DKNY + Gucci Holiday Tribute + Mark Fast Tribute

Klasyczne połączenie bieli i czerni. Co sądzicie? :)
Kolejna loteria, którą zorganizuję z jeszcze cenniejszymi ubraniami będzie tylko
i wyłącznie dla osób stale komentujących. Bo bez sensu robić loterię dla Was
jeżeli Wy nie dajecie nic od siebie - mam na myśli komentowanie, i tylko czekacie
na loterie itd (nie wszyscy).  Oj nie będzie już tak dobrze moi drodzy, bo irytuje mnie to,
że pod loterią masę komentarzy jest, a pod zwykłymi postami "wiatr hula" .
Ach te moje metafory... Więc albo zaczniecie komentować, albo będą wygrywać tylko nieliczni.
Coś za coś...

12 komentarzy:

  1. Świetnie wykorzystałaś gigantycznego futra, bo ja sam mam problem z dobieraniem, hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sama akurat byłam sceptycznie nastawiona do tej stylizacji :)

      Usuń
    2. cos ty, futro + plaszcze, wygladaja razem cudnie! :>

      Usuń
    3. Nie byłam przekonana co do tego i tak :) Ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Slusznie z ta loteria, powinno byc sprawiedliwie :)
    Stylizacja jest mega *-*

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo dlaczego ktoś ma za nic dostać nagrodę? Następnym razem już tak nie będzie na pewno :) Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  3. Stylizacja jest swietna :)

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się chyba, ale tak troszkę masz małe ramiona :D Ale ogółem to jest świetnie, widzę w spisie ubrań nazwy 3 płaszczy, a widziałam tylko 1... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ładnie połączyłaś te płaszcze *=*

    Mam nadzieję, że ja jestem jednym z tych "stale" komentujacych :D

    OdpowiedzUsuń