niedziela, 8 września 2013

Black zipper dess

Witajcie! Pierwszy tydzień w szkole minął mi bardzo szybko. Mimo, że to dopiero początek to ja już jestem zmęczona lekcjami i przytłoczona myślami o sprawdzianach. W mojej dzisiejszej stylizacji główne skrzypce gra czarno-złota sukienka, a właściwie kostium i spódniczka. Oczywiście nie obyło się bez złotych dodatków. Jak wam się podoba? :)




naszyjnik Nelly.com kostium MF Tribute spódniczka It Girls torebka CL Tribute buty MM fashion + Miss sixty

5 komentarzy:

  1. Śliczna ♥
    Fajne buty ;)

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają buty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość utrzymana w czerni i złocie, co podoba mi się. Te buty wyglądają dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mała doll :'C

    Stylizacja świetna bo uwielbiam to połaczenie kolorów <33

    OdpowiedzUsuń