poniedziałek, 9 września 2013

Don't worry be happy


Spodnie - Archive
Bluzka - Stardoll Academy + Archive
Płaszcz - It Girls
Podszewka - Archive
Pasek - It Girls
Buty - Chanel Tribute
 
Najnowszy trend w modzie - różne odcienie niebieskiego w połączeniu z czernią. 
Ogólnie jestem zadowolona z efektu :) I mam bardzo dobry dzień, co nie 
miało miejsca już od dawna. Zastanawia mnie też pewien fakt, mianowicie
jak to się dzieje, że gdy jest loteria to nagle jest tylu chętnych, a komentarzy pod 
postami tak niewiele? :) Poświęćcie czasem chociaż chwilę na komentarz, bo 
to naprawdę motywuje. To tyle ode mnie. Miłego wieczoru życzę wszystkim :)

8 komentarzy:

  1. O boże!Spodnie są wspaniałe.Ogólnie całe połączenie jest bardzo ciekawe.
    Sloneczko-12

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, jak jest loteria to jest tyle komentarzy :p
    Stylizacja jest świetna ♥

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już dawno nie miałem tak złego dnia. I to wszystko przez szkołę.
    Co do loterii i innych postów- też mnie zawsze irytuje ta różnica w komentarzach.

    Cudna stylizacja, jak już pisałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja :) A co do komentarzy, zawsze tak jest. Ludzie są pazerni na loterie i tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja komentuje :P A stylka ładna, bardzo ładna *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja niezła, aczkolwiek wolę, gdy kolory nie są tak jednolite :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz *.* Spodnie i bluzka wyglądają jakby były całością, super ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ci wyszedł ten outfit! Zachęciłaś mnie do zrobienia stylizacji z tym płaszczem! <3

    OdpowiedzUsuń