czwartek, 19 września 2013

If I lose myself tonight.

Dzisiaj przedstawiam Wam stylizację z płaszczem Miss Sixty, który uwielbiam mimo tego, że pierwszy raz mam go na sobie. Pod spód dałem dosyć odważną bluzkę i krótką spódnicę. Do tego moje ukochane lace-up'sy i mała kopertówka.

Płaszcz - Miss Sixty
Bluzka - Archive
Stanik - Basics
Spódniczka - Elle
Pasek - Gucci
Buty - Hot Buys Weekly
Torebka - Young Hollywod
Podszewka - Decades

Mam nadzieję, że się podoba. Czekacie z niecierpliwością na Le?

4 komentarze:

  1. Swietna stylizacja :) podoba mi sie bardzo ♥

    Nie czekam na LE, bo i tak nic nie kupie :p

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja♥
    Nawet nie mam sd na LE.
    tional12

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pasują buty. :/
    Ale poza tym uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń