poniedziałek, 16 września 2013

Primadonna


Kurtka - Bonjour Bizou + Gucci Holiday Tribute
Kurtka jako kamizelka - Limited Edition
Spódnica - Tingeling + Pretty n'Love
Buty - Rio + Yves Saint Laurent Tribute
Tornister / Torba - Versus Versace Tribute
Okulary - Archive + Chanel Tribute + Bonjour Bizou
Kapelusz - Bonjour Bizou

Zamiast uczyć się z historii to robię stylizacje... Nic mi się totalnie nie
chce. Najchętniej spędziłabym ten dzień w ciepłym łóżku z jakąś
dobrą książką. A właśnie, może polecicie mi jakieś ciekawe? :)

5 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja :)

    Hm, ja ostatnio czytałem "Modlitwy Waginy", polecam też "Wilgotne Miejsca" tej samej autorki (Charlotte Roche), oprócz tego "Zanim Umrę", "Zabić Drozda" i "Momo".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ;)

    Poleciłabym jakąś, ale nie wiem jaką, bo wszystkie jakie przeczytałam dotychczas były świetne ;)

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja:
    Ja ostatnio czytam romanse historyczne:) Ale z normalnych polecam:
    Szmaragdowa Tablica, Trylogia Dary Anioła, Wyznanie Crossa i dalsze części, Jesienna Miłość, Bezpieczna Przystań.

    OdpowiedzUsuń