piątek, 20 września 2013

LE

Rzal, rzal, rzal. Dziś mistrzostwa świata w siatkówce, z biletem czekam na ten dzień już 2 miesiące, a mnie jak zwykle choróbsko wzięło w najmniej odpowiednim momencie. Załamka.
Jak zwykle administracja dała dupy, kolekcja jest dostępna już od godziny 1 dzisiejszej nocy. Zanim będzie dostępna "na legalu", pewnie połowa rzeczy będzie już wykupiona. A szkoda, bo chciałam zapolować na pierwsze egzemplarze (tj. ładne numerki), ale musiałam się zadowolić zrobieniem zakupów poprzez link.Osobiście kupiłam kilkanaście rzeczy mimo, że ogólnie kolekcja prezentuje się nie najlepiej.
Co do stylizacji - nie mogłam się zdecydować, którą kurtkę wybrać, więc wrzucam obie. 
Która wersja bardziej Wam pasuje? Co sądzicie o ciuszkach z LE?

kurtka - Evil Panda/Otto | bluzka - Basics | spódnica, buty - LE | okulary - Royalty | torba - Fallen Angel

7 komentarzy:

  1. Też kupiłam kilka rzeczy. Od wczoraj niecierpliwie czekałam, aż kolekcja się pojawi, a tu nic! Tylko został ten nieszczęsny link :/ Co do stylizacji, bardziej podoba mi się pierwsza wersja.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  2. szał na LE trwa. ja osobiście kupiłam większość tego, co chciałam. Zostało mi przy tym 450sd, więc jeszcze rozważę czy coś dokupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica i buty są okropne :( Ale stylizacje są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń