niedziela, 22 września 2013

Here's to never growing up


Top - Pretty n'Love
Koszula - Pretty n'Love
Spodnie - Basic
Kurtka/Marynarka - Mr.
Buty - Chanel Tribute
Torebka - Sonia Rykiel Tribute
Okulary - Royalty
Kapelusz - Bonjour Bizou
Kurtka ( w dłoni) - Jean Paul Gaultier Tribute

Moja doll w wydaniu "na słodko" - tego to pewnie nie spodziewaliście się :D Ja
w sumie też... Jakoś samo tak wyszło. Jutro do szkoły, czy może być gorzej?
Miłego ostatniego dnia weekendu kochani i do usłyszenia, czy też
do przeczytania ;)

3 komentarze:

  1. Bardzo słodko ;*
    Nie przepadam za bardzo za połączeniem tych kolorów, ale nie jest źle. Może być ;)

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieważne w jakim wydaniu prezentujesz lalkę - zawsze jest ze smakiem. c:
    Może nie moje klimaty, ale ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje raczej też nie ;) Tak jakoś przez przypadek taka stylizacja mi wyszła, bo na początku inaczej wyglądała.

      Usuń